Tavaly 14,7 millió utas fordult meg Ferihegyen, az is kiderült, melyek a legnépszerűbb úticélok
A Budapest Airport egyik fő célja, hogy újraindítsa az észak-amerikai közvetlen járatokat.
A Budapest Airport egyik fő célja, hogy újraindítsa az észak-amerikai közvetlen járatokat.
A budapesti repteret visszavásárolni tervező kormány külföldi befektetőkre szorul, mivel magyar államnak nemhogy elkölthető milliárdjai nincsenek, hanem éppen a hiányokat kellene tömködnie.
Nagy Márton gazdaságfejlesztési miniszter jelenleg is erről tárgyal Gulyás Gergely szerint.
Dörzsöli a tenyerét Nagy Márton.
A reptéren számos vállalkozás nyújt számtalan szolgáltatást – köztük már most szép számmal akadnak NER-közeli szereplők, számuk az állami bevásárlás után tovább nőhet.
A vállalat harminckét ország több mint 120 repterén van jelen.
Görögország tőzsdére vinné a reptérrészesedését.
A lépést a miniszterelnök nem indokolta meg, de nem kizárt, hogy az engedélynek a ferihegyi reptér közelgő megvásárlásához van köze.
Az Orbán-kormány mindenáron meg akarja vásárolni a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőteret üzemeltető Budapest Airport Zrt. 51 százalékát, azonban a vételárból a ráeső részt csak nagyon nehezen tudta összekaparni.
Azt tanácsolják, az utazók kövessék a tájékoztatást.
A repülőtér tulajdonosai már november közepén három részre bontották tulajdoni részesedéseiket. Nagy Márton miniszter csak december közepén említette, hogy a franciák mellett még egy vevőt bevennének az üzletbe.
A bizottság szerint a Corvinus Nemzetközi Befektetési Zrt. és a VINCI Airports tervezett összefonódása nem vet fel versenyjogi aggályokat.
Korábban már szó volt katari részvételről, amit később egy francia céggel váltottak volna ki, ám most úgy tűnik, mégis kellenek az arabok.
A pénzügyminiszter szerint az MVM-nek azért lett 309 milliárdos osztaléka, mert a feltételezettnél alacsonyabbra sikerült leszorítani az energiaárakat.
A gazdaságfejlesztési miniszter azt is elárulta: 10 eurós csökkenést terveznek a rendszerhasználati díjaknál az ipari energiafelhasználók esetében.
A portál forrásai szerint akár hárommilliárd euró is lehet a vételár.
Mi lesz a magyar EU-s pénzekkel? Mit tud azzal kezdeni a kontinens, hogy tovább erősödik a szélsőjobb Európában? Várhat-e mást a migráció ügyében az új lengyel kormánytól az EU, mint a korábbitól? Mi lehet az egyik Tiborcz-cég szerepe a Budapest Airport visszavásárlásában? Mi sülhet ki a Biden-Hszi-találkozóból? Válogatásunk a világlapok cikkeiből.
Szerződést írt alá a magyar állam 100 százalékos tulajdonában álló Corvinus Nemzetközi Befektetési Zrt., valamint a Vienna Insurance Group (VIG) biztosítócsoport a magyar VIG társaságokban eddigiekben 45 százalékos meglévő kisebbségi állami, tulajdonrész 10 százalékosra csökkentéséről – jelentette be a Gazdaságfejlesztési Minisztérium (GFM).